sobota, 2 marca 2013

#2 Niall

Sobota godz. 18:47, jezioro - Lato

Uwielbiałaś letnie jazdy na rolkach, a potem przesiadywanie nad swoim ulubionym jeziorem. Zawsze jak byłaś mała przychodziłaś tutaj z tatą i bawiliście się w grę - kto dalej rzuci kamieniem. Brakuje ci tego...I to dlatego, że twój tata nie żyje. Zmarł w wypadku samochodowym. Był to dla ciebie ogromny cios w serce. Miałaś jedynie 5 lat... 


Pół godziny później, wracałaś do domu. Jechałaś bardzo szybko wzdłuż drużki jeziora, w pewnym momencie nie zauważyłaś nawet, że przed Tobą również jedzie chłopak rozpędzony jeszcze szybciej, nagle się zderzacie i upadacie, na szczęście na trawę. Szybkim ruchem podniosłaś się. Bolała cię cholernie ręka, nie ukazałaś tego. Chłopak również szybko się podniósł. 
- Przepraszam to moja wina - odezwał się. 
- Moja również, nie zauważyłam cię
- Nic ci nie jest? 
- Ręka mnie boli... - dotknęłaś lekko ręke.
- Usiądźmy - wskazał na ławkę, po czym pomógł ci - Pozwól, że sprawdzę czy to coś poważnego - spojrzał na twoją ręke.
- Jesteś lekarzem? - zaśmiałaś się.
- Nie, ale mam zamiar! To nic poważnego, pojawi się zwykły siniak - usiadł tuż obok ciebie.
- Dziękuję - uśmiechnęłaś się. 
- Nazywam się Niall - podał dłoń.
- A ja [t.i] - uścisnęłaś ją. 
- Może to głupio zabrzmieć, ale może przejdziemy się na jakieś lody czy coś? Ja stawiam, wzamian za to że nie naskarzysz! - zaśmiał się.
- Niby komu? Nie jestem kablem - wytknęłam język - Ale chętnie się wybiorę.
- Okej - wyszczerzył się tak, że zauważyłaś, że ma zębach aparat. Wyglądał śmiesznie. 
Ruszyliście oczywiście rolkami do pobliskiej lodziarni i zamówiliście lody. Tak jak mówił zapłacił za ciebie. Jednak najlepsze było to, że zjadł 3 lody po 3 gałki! Nie rozumiem jak tak można. Odprowadził cię do domu, chciałaś go zaprosić do ciebie,  jednak nie chciał się narzucać. 
*Pół roku później *
Dzisiaj Niall, zaprosił Cię na spacer. Widywaliście się prawie codziennie. Jesteście najlepszymi przyjaciółmi. Przyjechał po ciebie punktualnie o wyznaczonej przez was godzinie. Pojechaliście nad jezioro gdzie się poznaliście i usiedliście na trawie, cały czas się denerwował. 
- Dlaczego tu przyjechaliśmy? - zapytałaś nie co skołowana.
- Bo to bardzo dobre miejsce na wyznanie czegoś... - przybliżył się do ciebie.
- To znaczy?
Chłopak chwycił cię za ręce i spojrzał prosto w twoje oczy, jego były bardzo piękne.
- Znamy się pół roku, może to dużo, może to mało nie mam pojęcia, ale wiem że coś w tym czasie się zmieniło, coś bardzo ważnego. Jest coś co muszę ci powiedzieć... - nie pozwoliłaś mu dokończyć.
- Kocham Cię... - powoli przybliżyłaś się do niego i pocałowałaś go.
- Ja ciebie również - wtuliliście się w siebie. 
____________________________________________
Wybaczcie, że krótki, ale nie miałam weny... Ważne, że dodałam :) 5 komentarzy - następny Imagin :) Oraz zbieram prośby o specjalne imaginy. Wpiszcie tylko z kim oraz swoje imię :) Pytania możecie zadawać mi na zakładce "Zadaj mi pytanie " automatycznie przeniesie was na mojego aska :)


10 komentarzy:

  1. Aww jak słodko *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcesz poznać historię pewnych dziewczyn,które zakładają zespół i poznają One Direction?Jeżeli tak to ten blog jest w sam raz dla ciebie.Nialla,Lia,Zayne,Louisa i Harriet-One Life wyruszają w rejs dookoła świata.W ich życiu dużo się zmieni.Zapraszam!
    http://dopowiadanie2.blogspot.com/
    Vanessa i Avalon-dwie zwykłe dziewczyny które poznają sławny zespół-One Direction.Czy znajda swoją miłość,czy jednak coś stanie na drodze i wszystko zepsuje?Dowiesz się czytając ten blog:
    http://blog1119.blogspot.com/
    Historia opowiada o zwariowanej nastolatce o imieniu Cher Lloyd.Gdy chcę spełnić swoje marzenia jako piosenkarka żegna się ze swoją ojczyzną czyli Polską i wita Wielką Brytanię.Czy zostanie tym kim chcę być?Czy będzie miała tam przyjaciół?I czy spotka swoją miłość?Dowiecie się czytając mojego bloga!!!Zapraszam!!!
    http://3dopowiadanie.blogspot.com/
    PRZEPRASZAM ZA SPAM!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) W pierwszej kolejności chciałam ci podziękować za to, co napisałaś pod moim imaginem na naszym blogu http://onedirectionpolskieimaginy.blogspot.com/ ♥ To kochane :3 Cieszę się, że ktoś docenia naszą pracę ♥ A to, że napisałaś, że jestem twoim autorytetem? Wow. To dla mnie ogromne wyróżnienie ♥ Czytając to miałam łzy w oczach ;') Twój imagin bardzo mi się podoba :) Szkoda tylko, że krótki bo czuję niedosyt ;d Dobrze, że założyłaś tego bloga. Na pewno będę tu wpadać częściej ♥ ~M

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejuuu. Ale ekstra. Taki słoooooodki.*_*
    Od dzisiaj jestem twoją stałą czytelniczką. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki. Już nie mogę doczekać się następnego!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyno masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem twoją stałą czytelniczką!! Świetnie piszesz! Kocham Cię ♥

    OdpowiedzUsuń