sobota, 9 marca 2013

#5 Zayn dla Emmy +18

- Emmy, długo jeszcze? - chłopak dobijał się do łazienki, a ja stałam przed lustrem i malowałam się. Uśmiech nie schodził mi z twarzy.
- Skarbie, nie wysilaj się. Dziś moja kolej.
- Ale dla kogo ty się tak stroisz?
- A dla kogo ty się tak dobijasz do tej łazienki?
- Chcę się wykąpać! - krzyczał, trochę już zbity z równowagi, Zayn.
- Na dole jest druga łazienka.
Usłyszałam z pod drzwi głośny jęk i oddalające się kroki. Uśmiechnęłam się do swojego odbicia, poprawiłam włosy i wyszłam z łazienki. Dobrze wiedziałam, że ukochany nigdy nie zamyka się w łazience, więc postanowiłam wykorzystać tę sytuację. Zeszłam na dół cichutko schodząc schodek po schodku. Zakradłam się do drzwi łazienki i cicho je otworzyłam. Malik stał nagi pod prysznicem, odwrócony tyłem do mnie i śpiewając jakąś piosenkę. "Zapewne Chrisa Browna." - pomyślałam. Zamknęłam drzwi i z trudem rozpięłam sukienkę. Zrzuciłam ją z siebie, pozostawiając w samej bieliźnie. Najpierw zrzuciłam z siebie biustonosz, później dolną część bielizny. Bezszelestnie weszłam pod prysznic i położyłam dłonie na torsie ukochanego. Ten odskoczył ze strachu i odwrócił się. Gdy mnie zobaczył uśmiechnął się i musnął swoimi wargami moje. Później zrobił to drugi raz, później trzeci i z każdym kolejnym pocałunkiem był coraz zachłanniejszy. Ja gładziłam dłońmi jego tors, a on swoimi pieścił moje piersi. Powoli zjeżdżałam jedną dłonią coraz niżej, aż w końcu dotarłam nią do jego członka. Pieściłam go dłonią, a Malik cicho pojękiwał. W końcu on zrobił to samo i również zjechał swoją dłonią w dół. Poczułam jak wkłada we mnie dwa palce. Jęknęłam głośno i odchyliłam głowę w tył. Zayn coraz szybciej i mocniej wkładał we mnie swoje palce. Z każdą chwilą pojękiwałam coraz głośniej. Nagle mężczyzna wyciągnął ze mnie palce i wpił się w moje wargi. Ja nadal pieściłam dłonią jego członka. Całowaliśmy się kilka minut. Chłopak po chwili przestał mnie całować i spojrzał mi w oczy.
- Chcesz tego? - spytał z troską w głosie.
- Tak - odpowiedziałam cicho, dysząc powoli.
- Na pewno? - dopytywał się Malik.
- Zayn, do cholery. Zrób to w reszcie - powiedziałam stanowczo.
- Emmy... - wyszeptał chłopak, a ja skarciłam go wzrokiem. - No dobrze.
Wzięłam głęboki oddech i poczułam jak Malik we mnie wszedł. Z trudem powstrzymałam jęk. Na początku czułam ból, później tylko przyjemność. Chłopak wchodził we mnie i wychodził. Ja pomagałam mu ruszając biodrami w tył i przód. Po kilku minutach przestałam to robić, bo przyjemność jaką dawał mi chłopak wprawiła mnie w osłupienie. Zayn poruszał się we mnie coraz szybciej i mocniej, a ja coraz mocniej wyginałam się w dół. Wykrzykiwaliśmy wzajemnie swoje imiona. W końcu poczułam w swoim ciele ciepłą ciecz. Doszliśmy w tym samym momencie. Chłopak powoli wyszedł ze mnie i pocałował mnie. Pociągnął mnie za rękę, tak, żebyśmy wyszli z pod prysznica. Malik owinął dolną partię swojego ciała ręcznikiem, a ja zrobiłam to samo, lecz owinęłam się nim cała. Wyszliśmy z łazienki trzymając się za ręce i ruszyliśmy w stronę salonu. Usiedliśmy na kanapie, a Zayn włączył telewizor. Wtuliłam się w chłopaka, a on przycisnął mnie do swojego torsu. Spojrzałam na niego, a on na mnie.
- Kocham Cię Zayn - szepnęłam.
- Ja Ciebie też Emmy - powiedział chłopak i uśmiechnął się, a ja wpiłam się w jego usta.
- Musimy powtarzać to częściej - wypalił Malik z łobuzerskim uśmiechem.
- Tak - przytaknęłam, śmiejąc się. - Koniecznie - dodałam.

 _________________________________________
Emmy ten Imagin pisała moja przyjaciółka Nikola, od której polecam bloga www.1d-by-nikolina.blogspot.com bo ja nie bardzo radzę sobie z +18. Mam nadzieję że sie podoba :) 
Możecie nadal zamawiać Imaginy :)  

11 komentarzy:

  1. hahahah. Faaajne. :D Dla mnie z Hazzą poproszę. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny, czekam na następny ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Cię. Jesteś świetna ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam cię do TBBA ^^
    więcej informacji tutaj -> http://onedirection-oneband.blogspot.com/2013/03/the-best-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tylko pytanie po cholerę ona się malowała i ubierała sukienkę jak 2 minuty później pod prysznic szła? xDD I fajnie musiała wyglądać z rozmazaną tapetą nie ma co xD szczurek, przeszłaś samą siebie xDDD
    "krzyczał, trochę już zbity z równowagi, Zayn. " - ja się pytam co to ma kurna być? xDDD Bo takiego zdania jeszcze na oczy nie widziałam xDDD Zbity z tropu, wyprowadzony z równowagi to rozumiem ale zbity z równowagi? Nikola chciała zabłyszczeć i wykazać się elokwencją chyba, jednak nie bardzo jej to wyszło XD
    Pozdro xD
    A, i brawa dla Zayna, tak szybkiego numerku dawno nie czytałam xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebiste !

    Wpadnij do mnie i zostaw ślad ;) http://inmyown1dworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń